■今の僕にできること、、、

人質の殺害を待ってください。 私達は、あなたの環境を改善するために行動を起こしています。 あなたに憎悪をもたらした過去の環境を改善するために紛争地帯への人道危機支援の寄付をする人を増やそうと努力しています。 私達には寄付をする時間がもっと必要です。人質の殺害を待ってください。 この記事を見た人は、「紛争地帯への人道危機支援」をお願いします。 私は今日寄付をしてきました。 紛争地帯に発生する恨みが少しでも軽くなるよう、これからも努力を続けていきます。

Please wait for the killing of hostages. We are taking action to improve your environment. We are taking action of donation in order to improve the past environment that produces your hatred. We need time to make a donation. People who looked at this article, please cooperate with conflict area humanitarian crisis assistance. I've been a donation today. We have an obligation to create an environment in which all people not to fight. We will continue in the future action to create

http://d.hatena.ne.jp/akatsuki_mi/20150121/1421845753